Ooit zei een oud-oom van de Knager eens over de wangzakken van dezelfde Knager….”Het lijkt wel of er Grieks-Romeins geworsteld wordt in die wangzakken van die papzak”!!!

Ooit zei een oud-oom van de Knager eens over de wangzakken van dezelfde Knager….”Het lijkt wel of er Grieks-Romeins geworsteld wordt in die wangzakken van die papzak”!!!
